Blog

Segueix el nostre dia a dia

Formació Premis Nutrisenior -Laboratoris Fontactive Ordesa-

Els Premis Nutrisenior està impulsat per la marca FontActiv, de Laboratoris Ordesa e Inforesidencias.com.

Amb l’objectiu d’impulsar, reconèixer i difondre el bon fer dels equips professionals, que contribueixen a millorar la calitat de vida de les persones grans a partir de la seva alimentació. Comença una nova edició dels Premis Nutrisenior “a las Buenas Prácticas Alimentarias en Resiencias y Centros para Personas Mayores”.

Laboratorios Ordesa e Inforesidencias anuncian los ganadores de la 3ª edición de los Premios Nutrisenior – InfoGeriatría (infogeriatria.com)

2020
La Residència Itaca d’Arenys de Mar ha guanyat la III Edició dels Premis NutriSenior. Aquest any ho hem aconseguit amb el projecte “Desayuno con Sentido“!
Aquest premi valora la feina ben feta dels nostres nutricionistes i dels professionals que dediquen tants esforços en la cura de les persones. Estem molt contents i orgullosos per aquest reconeixement. Gràcies!

Una part del Premi a la bona tasca ben feta, és una Formació per part del personal de Laboratoris Fontactive Ordesa. Ahir 30 de maig del 2022, el nostre equip de cuina, el responsable dels auxiliars i la directora del centre, van començar la formació.

 

 

 

Usuari BlogFormació Premis Nutrisenior -Laboratoris Fontactive Ordesa-
Compartir aquesta entrada

Uneix-te a la conversa

Aquesta pàgina web usa Akismet per reduir el correu brossa. Aprèn com es processen els vostres comentaris!

Related Posts